събота, 7 май 2011 г.

Мигът

Благословеният миг, в който нямаш нищо и в който имаш всичко, което ти е нужно - себе си. Мигът на разочарование, когато отказваш да се чувстваш разочарован, слаб, изгубен. Когато вместо въпроса "защо", решаваш да си повтаряш до безкрай - "Аз съм победител!". Вдигаш глава и вървиш, и си казваш "Аз съм победител! Аз съм победител! Аз съм победител! Аз постигам всичко, което искам!". "Аз имам всичко, което искам!"


Аз съм победител! - всъщност това е самата истина. Толкова крехка, толкова далечна в този момент, и в същото време - толкова жива. Пада умората от сърцето ти, пада тежестта от раменете ти, пада тъмнината от очите ти. И ето те отново себе си. Вярващ, искащ, имащ. Просто себе си.


Ти си победител - сега! Защото го прие, защото го избра.


Мигът, когато избра всичко, което ти е нужно - себе си.


Поздравявам те и ти благодаря за мига...

Няма коментари:

Публикуване на коментар