петък, 1 април 2016 г.

Животът действа така

  Сара Бен Бретнач посочва : "Има само три начина да променим траекторията на нашия живот : чрез криза, промяна и избор.". Тя със сигурност знае това. През средата на 80 - те години на миналия век работила като писател на свободна практика и радио - водещ и сякаш имала всичко - кариера, която обичала, семейство, добро здраве - с други думи животът й бил прекрасен. Един ден, докато обядвала с двегодишната си дъщеря Кати в любимия си ресторант за бързо хранене, покривът рухнал. Слава Богу, не ударил дъщеря й, но Сара претърпяла сериозни наранявания. Жестока контузия я приковала към леглото, объркана и дезориентирана в продължение на месеци и частично инвалидизирана за година и половина.
  " Това бяха тъмни месеци - и в емоционален, и във физически план. Загубих посоката в живота си, чувството си за ритъм, идентичността си, усещането за сигурност. Бях като в килия в собственото ми тяло. Не бях мъртва, но не бях и жива."
  По време на дългото си възстановяване тя започнала да разказва истории на самата себе си - като терапия. "Втпреки, че от десет години бях журналист, никога не се възприемах като разказвач." Това предизвикало творчески изблик, а по - късно довело до нова кариера. Авторката публикувала първата си книга "Обикновено богатство", която покорила върховете на класациите за бестселъри. И сега Сара е писател - нещо, което можеше да не й се случи никога, ако не беше инцидентът. Защото
Животът действа така.
"Практика на щастието", Дж. Кехоу


Няма коментари:

Публикуване на коментар